عـکس هایی که به عمرت ندیدی

 چت کن   چت نکن  حال کن حا نکن 


نظرات شما عزیزان:

ماکان
ساعت22:35---16 ارديبهشت 1392
سلام من ماکان هستم . و الان مدیر سایت بزرگ ایرانی هستم !

خاستم بگم من یک زمانی از بلاگفا و لوکس بلاگ شروع کردم .!!

پیام های بالا برای خیلی قدیمه و الان سال 92 هستیم ! و من به اخر سایت و اسکریپت رسیدم ! موفق باشید هر کی تلاش کنه نتیجش رو می بینه


ماکان
ساعت19:30---4 بهمن 1390
بچه ها خوش اومدین برای ورد به سایت اصلی برید به این ادرس WWW.SOOMY.BLOGFA.COMبعد برای امتیاز دادن به وبم به این لینک برید http://top-blog.ir/index.php?page=in&id=766مزسی بوس بوس بابای

ماکان
ساعت19:29---4 بهمن 1390
بچه ها خوش اومدین برای ورد به سایت اصلی برید به این ادرس WWW.SOOMY.BLOGFA.COMبعد برای امتیاز دادن به وبم به این لینک برید http://top-blog.ir/index.php?page=in&id=766مزسی بوس بوس بابای

سعادت
ساعت19:28---4 بهمن 1390
وبلااااااااااااااااااااگ ت حرف نداره داداش کاش تو بلاگفا می تونسی این کارو بکنی حیف شد

رها
ساعت19:16---4 بهمن 1390
اینم می شه خیلی باحاله و حال می ده بابا ای وللللللللللللللللللللللللللللل لل

ماکان
ساعت19:12---4 بهمن 1390
سلاااااااام اینم چت ..... ولی این لوکس بلاگ عجب باحاله اگه می شد از اولش وبم رو اینجا می ساختم حیف شد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:همه چی چت الت شب اگخباجباحثصبثهحلحج لثقلثقگش ثقلاثچل ث لثق, ساعت 19:10 توسط ماکان   ||